غذاهای با فیبر بالا مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از افراد گفت: غذاهای با فیبر غنی خوبی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است، این است که درست است؟ در واقع، درست است. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، چرا که یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری خود را بدتر کنند.

همانطور که همه ما می دانیم، اگر تونیک درونی بدن ما نمی تواند در زمان دفع، آنها در بدن ما تجمع می یابد و سبب آسیب جدی تر به آن. کارشناسان توصیه می کنند بیمار به خوردن مواد غذایی بیشتر است که در بالا سرشار از فیبر به حفظ حرکت روده ای طبیعی و که می تواند کمک به دفع زباله و مقوی است.

مواد غذایی که از غلات کامل، برنج قهوه ای، انواع لوبیا، میوه ها و سبزیجات در بالا فیبر فراوان هستند، در میان آنها برنج قهوه ای و میوه های تازه مانند سیب، پرتقال و گلابی و سبزیجات مانند هویج، گل کلم و کرفس بسیار خوبی برای بیمار می باشد. اما مواد غذایی مانند دانه های خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نیست، زیرا آنها به هضم می شود سخت است و ممکن است بار کار به کلیه را افزایش دهد.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید مواد غذایی با فیبر بالا که می تواند کمک به دفع سموم از بدن خوردن، اما نه همه آنها مناسب برای بیماران می باشد. و شما باید به یاد داشته باشید که زمانی که شما اضافه کردن مواد غذایی به برنامه رژیم غذایی خود را، شما باید آنها را به تدریج افزایش دهد، آیا در یک زمان بیش از حد نیست.

ما شما را به برنامه رژیم غذایی خود را، شما بهتر است متخصص تغذیه خود مشورت کنید. اگر شما نیاز به کمک، ما نیز می تواند توصیه ها را برای شما فراهم می کند.

اگر سوال دیگری در مورد بیماری مزمن کلیه، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

غذاهای با فیبر بالا مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، مواد غذایی با فیبر بالا، غذاهای با فیبر بالا مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: